dünyanın yedi harikası
 felsefe dünyası
 ünlü ressamlar ve resimleri
 icatlar ve keşifler
 Namık Kemal hürriyet kasidesi
 Mevlana ve Mesnevi

Açılsın kapılar..


Bu neyin çabası neyin mücadelesi..nedir kazanmak isterken kaybettiklerimizin bedeli..bitecek..bitecek..hepsi bir gün bitecek derken..allahım bu nasıl bir hayat bilmecesi
geçen zamana ve bitmek bilmeyen hırslara dur diyecek bir sebep olmalı şimdi ..nerede fikrimizde ölümün bize dur diyecek hakikati...yalanların gerçeği örten gücüne
karşı bu caresizlik kimin takdiri..çıkmaz sokaklarda aradığım adrese ulaşmak isterken kaybetmek kendimi...yaşadığımı düşünerek bir an tutmak nefesimi..ve her nefeste 
öldüğümü bilerek bu nasıl bir tutmaktır sebepleri..içimde susmak nedir bilmeyen bir ses yığını içinde nasıl duyacağım ilahi çağrının sesini...ne vakit göreceğim hep ''bu son demdir bekle ''
diyen o yalnızlığın ,içimde büyüyen sadakatini..kaç kapı kaldı çalmaktan usandığım halde aynı tokmağa yeniden uzatan elimi..muhtaçlığım kadar anlamına mazhar
olmadığım o mecazın yok mudur bir meali..artık gücüm yok demeye bile gücüm yoksa bu nasıl bir iradenin eseri..ne benim ne benden öte biri..nasıldır ben demekten usanmış ve utanmış
biri..bir  zaman tünelinde ait olmadığım hikayelerin içinde kim olduğunu bilmediğim bir kimliğin sahibini yaşar gibi..nedir hiçbir şeyden emin olmadan tehlikeye yürüyen
bir cahilin cesareti..bana sahip olduğum şeylerin değerini ölçecek bir yürek gerekli..kim verir ,  beni  kendim olmadığıma inandıracak  mucizeyi..kim söyleyecek ama kim
hayatın bir mucizeyi beklediğini..ve benim buna inanmam gerektiğini..o bir an için nice anıları silmem gerektiğini..bir canın bir canan etmediğini..söyleyin bana o candan geçmeden
canana varılacak  mertebeyi..öğrensin cümle alem ateş olmadan aşın pişmediğini ve içine yaş karışmadan yenmediğini..getirin bana vurayım ''her şey bitti.''diyeni.
o ''şey'' ki  ne var ise alemde hepsini saklar'' sev'' diye içinde..sevilen olmaktır  seven olmanın tecelisi..sevginin bir sahibi varsa sevmenin anahtarı  da ondadır illa ki..
izin ver açılsın kapılar görünsün halimin sebebi hikmeti..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sitemkar yazılar gerçek duygular....