dünyanın yedi harikası
 felsefe dünyası
 ünlü ressamlar ve resimleri
 icatlar ve keşifler
 Namık Kemal hürriyet kasidesi
 Mevlana ve Mesnevi

DEMET AKALIN

EVLİ MUTLU ÇOCUKLU

Fırtına öncesi veda busesi
Gönlümün menzilinde aklın gölgesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Şeytanın bacağını kıramıyorum
Beni mi buldu şansın
böylesi
Yemin bozuyorum her pazartesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Hayatın akışına uyamıyorum
Üzenler hep seviliyor
Sevenler hep üzülüyor
Aşka inancım azalıyor
E git gide hevesim kaçıyor
Kimler kimler yuva kuruyor
Ben niye kuramıyorum
Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime o da şöyle
Evli, mutlu, çocuklu

OLACAK OLACAK

Sindiremiyorum bu ihaneti içimde bi nefret
Beklemiyordum bu felaketi yüreğim sabret
Hazmedemiyorum yok oluşları kaçıyor korkak
Yok sayamıyorum
bu cehaleti yok öyle susmak
Çok vurdum duymaz
Bu kadar olmaz
Kendi düşen ağlamaz
Unutup acımı alıcam öcümü
Asıl o zaman görecek gücümü
Onun da yerini biri dolduracak
Kadere inanırım olacak olacak..



MANTIK EVLİLİĞİ

Maskelerden sahtelerden bıktım artık
Doğru insan kimse gelsin bulsun beni
Hayallerden rüyalardan geçtim artık
Eksiğiyle fazlasıyla
sarsın beni
Karşıma yolda orda burda çıkmıyor ki
Zaten gözler her geçene bakmıyor ki...
Olursa padişah torunu, soylular tohumu
Beni yorar mı yorar
Yok öyle sevmeden birini
Mantık evliliği beni bozar mı bozar



TOZ PEMBE

Senin için aşk
boş bir laftı
Dilinden düşüpte kırıldı
Tozpembe hayaller vardı
Pembesi gitti tozu kaldı
Senin için aşk
boş bir laftı
Dilinden düşüpte kırıldı
Tozpembe hayaller vardı
Pembesi gitti tozu kaldı
Beklenen final geldi çattı
Yıkıldı kapı duvar
Seni bilmem ama benim
Kalbimde çok derin yara var
İstediğim çok değilki biraz sadakat
Ama sen değil sana gönül verende kabahat
Dertsiz başıma dert açtın
Hayatımda kısa süre yer aldın
Gönül kapımı çalıpta kaçtın
Bu halin neydi anlamadım
Senin için aşk
boş bir laftı
Dilinden düşüpte kırıldı
Tozpembe hayaller vardı
Pembesi gitti tozu kaldı
Senin için aşk
boş bir laftı
Dilinden düşüpte kırıldı
Tozpembe hayaller vardı
Pembesi gitti tozu kaldı


TECRÜBE

Kime bu caka bu hava
Seni Herkes İyi Tanıyor
İki Cümlelik Yalan
Bir Sözün Bir Sözünü Tutmuyor
Şımarık Dengesiz
Halin Uzaktan Bile farkediliyor
Eş Dost Arkadaş Hergün Durmadan Seni Konuşuyor
Bu Ne Cesaret Sanki Felaket
Neresinde bunun asalet
Güzel Oyundu Ama Bozuldu
Herşey Çoktan Unutuldu
Zamanın Aşkları,Tatlı Telaşları
Bütün Detayları Boş Veriyor
Üzüntü Hali Olmuyor Mani
Burada Tecrübe Konuşuyo

Hiç yorum yok: