dünyanın yedi harikası
 felsefe dünyası
 ünlü ressamlar ve resimleri
 icatlar ve keşifler
 Namık Kemal hürriyet kasidesi
 Mevlana ve Mesnevi

ZAMANIN İÇİNDE..

Her gidiş bir hüsran oldu demek istemiyorum.her gidişi bir hayır her dönüşü bir uyanış gibi yaşamak istiyorum.niyet koşmak olsa da atılmış tek bir adım bile mükafattır zatından.yanına gitmeye halim var mı.elini öpecek yüzüm var mı.konuşacak dilim dinleyecek fikrim var mı.ben diye bir şey var mı.yok ..yok ...yok..hiçbir şeyim yok benim..ben diyecek bir varlığım bile yok.onu olmayan hiçbir şey helal değil bana..demek ki şu halimle varlığım bile haram bana.koca bir haram ile helalini arayan bir yabancıyım ben..
evet..demek oluyor ki..ben diyerek kendime atfettiğim her hal duygu ve düşüncelerim benim haramım yani hak etmediğim bir varlığın mümessiliyim.peki nasıl helallik alacağım haramdan nasıl korunacağım.bana haram olan şeyleri nasıl bulacağım..işte tam şu an da aklıma getirilen bu fikir?düşünmeliyim..
diğer sorular ...her gün içinde yaşadığımız ve tükettiğimiz şu dünya da tükettiğimiz tek şey zaman ve tabi aslında o zaman içinde saklı kalıpta aradığımız kendimiz..o saatli bomba süresi dolduğunda patlayacak..ehil olup felakete düşmeden ve beklemeden imha etmeliyiz..zaman zaman zaman....geçip duran fark etmeden anlamadan bizi içten içe tüketen her şeyi unutturan zaman..unuttuğumuz şey kendimiz olmadan durmalı zaman..var sandığımız ama hiç olmayan zaman.içine hapsolduğumuz bizi kendine esir eden zaman..evet zamandan bahsettiğiniz o gün..niçin benim zaman ilgili problemim var?ya bir şeyi öncesinde ya da sonrasında yapmak..hangisi.nedir zamanı sorun haline getirdiğim şey..gerçekten söylene bu mu ..anlamıyorum işte..ben mi zamanın gerisindeyim zaman mı benim gerimde gerçekten..yoksa zamanın içinde mi olmalı insan..

Hiç yorum yok: