dünyanın yedi harikası
 felsefe dünyası
 ünlü ressamlar ve resimleri
 icatlar ve keşifler
 Namık Kemal hürriyet kasidesi
 Mevlana ve Mesnevi

DENİZ SEKİ

SUYA HAPSETTİM


Ne aşklar nede itiraflar
Ne adres ne boş
sokaklar
Sormadan bulamadım
Belkide ben yolumu kaybettim
Okusamda söylemem adını
Çünkü ben seni suya hapsettim
Ezberledim ben okuya okuya
Bir türlü sana öğretemedim
Geceler boyu dizlerinin dibinde
Uykum kaçsa bile
Uyanamadım
Sormadan bulamadım
Belkide ben yolumu kaybettim
Okusamda söylemem adını
Çünkü ben seni suya hapsettim
Ne kuşlar ne de aşklar
Görmeden geçirdiğim o sabahlar
Aşk diye diye kendim bile bile
Vazgeçtim derken yolu kaybettim
Ağlasam da söyleyemem derdimi
Çünkü ben seni suya hapsettim
Ezberledim ben okuya okuya
Bir türlü sana öğretemedim
Geceler boyu dizlerinin dibinde
Uykum kaçsa bile
Uyanamadım
Sormadan bulamadım
Belki de ben yolumu kaybettim
Okusam da söyleyemem adını
Çünkü ben seni suya hapsettim

Hiç yorum yok: